Deklaracja dostępności
MTR Media Sp. z o.o. Sp.K. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (implementacja dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/882 z dnia 17 kwietnia 2019 r. w sprawie wymogów dostępności produktów i usług). Naszym celem jest zapewnienie równego dostępu do doświadczenia użytkownika wszystkim osobom, niezależnie od ich sprawności fizycznej, sensorycznej czy poznawczej.
Metodologia sporządzenia deklaracji: Niniejsza deklaracja dostępności została sporządzona w oparciu o metodologię określoną w ustawie z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz warunki techniczne do tej ustawy (Warunki techniczne publikacji i struktura dokumentu elektronicznego deklaracji dostępności, wersja dokumentu: 2.0), zaadaptowaną do wymagań ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Deklaracja dostępności dotyczy strony hisensepromocje.pl (otwiera się w nowej karcie) wraz z jej podstronami.
- Stronę główną: https://hisensepromocje.pl/ (otwiera się w nowej karcie)
- Podstronę promocyjną: https://hisensepromocje.pl/B2B-klimatyzatory (otwiera się w nowej karcie)
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z wymaganiami ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (implementacja dyrektywy UE 2019/882) oraz ze standardami Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1 Level AA i europejską normą EN 301 549 z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
- 61% elementów strony spełnia wymagania dostępności
- Wykryto 171 naruszeń wymagających poprawy
- 18 elementów wymaga dodatkowego przeglądu manualnego
- 85% elementów strony spełnia wymagania dostępności
- Wykryto 10 naruszeń wymagających poprawy
- 33 elementy wymagają dodatkowego przeglądu manualnego
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Na podstawie audytu wstępnego IBM Equal Access przeprowadzonego 10 czerwca 2025 r. wykryto następujące problemy:
Strona główna (hisensepromocje.pl (otwiera się w nowej karcie)):
- Brak skip links: Strona nie zawiera linków umożliwiających szybkie przejście do głównej treści
- Brak deklaracji języka: Element HTML nie posiada atrybutu lang określającego język strony
- Niewystarczający kontrast tekstu: 77 elementów nie spełnia minimalnych wymagań kontrastu WCAG AA:
- Tekst na kolorowym tle z niedostatecznym kontrastem
- Napisy na przyciskach promocyjnych z niskim kontrastem
- Linki i elementy nawigacyjne z problemami kontrastu
- Tekst informacyjny i opisy produktów z niewystarczającym kontrastem
- Elementy interaktywne z niedostatecznym kontrastem kolorów
- Problemy ze strukturą landmark: 44 elementy treści nie znajdują się w odpowiednich elementach semantycznych (main, nav, aside):
- Główna treść strony poza elementem main
- Nawigacja i menu poza elementem nav
- Sekcje promocyjne bez odpowiedniej struktury semantycznej
- Stopka poza elementem footer
- Pozostałe elementy treści bez struktury landmark
- Problemy z obrazami: 44 obrazy nie posiadają odpowiednich opisów alternatywnych (atrybuty alt):
- Logo Hisense bez opisu alternatywnego
- Obrazy produktów bez opisów alternatywnych
- Ikony i elementy graficzne bez opisów alternatywnych
- Obrazy promocyjne bez odpowiednich opisów
- Obrazy dekoracyjne nieprawidłowo oznaczone
- Problemy z widocznością focusa: 12 elementów interaktywnych nie ma odpowiednio widocznego stanu focus dla użytkowników klawiatury:
- Przyciski bez widocznego focus
- Linki bez odpowiedniej widoczności przy nawigacji klawiaturą
- Elementy formularzy z niewystarczającą widocznością focus
- Problemy z linkami: 5 linków nie ma wystarczająco opisowych tekstów lub ich cel nie jest jasny dla użytkowników technologii wspomagających
- Problemy z nawigacją klawiaturową: 3 komponenty z problemami dostępu klawiaturowego - komponenty z wieloma elementami dostępnymi przez Tab
- Mechanizm pobierania plików: 2 przypadki wymagające weryfikacji pułapek klawiaturowych przy pobieraniu dokumentów
- Przekazywanie informacji kolorem: Wymagana weryfikacja, czy kolor nie jest jedynym sposobem przekazania informacji
Strona promocyjna (hisensepromocje.pl/B2B-klimatyzatory (otwiera się w nowej karcie)):
- Brak tytułu strony: Strona nie posiada odpowiedniego elementu title w sekcji head
- Problemy z nagłówkami: 15 bloków tekstu, które powinny być nagłówkami, nie używają odpowiednich znaczników HTML (h1-h6):
- Tytuły sekcji produktowych bez odpowiednich tagów nagłówków
- Nazwy modeli klimatyzatorów bez struktury hierarchicznej
- Nagłówki specyfikacji technicznych bez oznaczenia jako nagłówki
- Tytuły ofert B2B bez odpowiedniej struktury
- Inne ważne tytuły treści bez semantycznych znaczników
- Problemy z widocznością focusa: 13 elementów interaktywnych nie ma odpowiednio widocznego stanu focus dla użytkowników klawiatury:
- Przyciski kontaktu B2B bez widocznego focus
- Linki do specyfikacji produktów bez odpowiedniej widoczności
- Elementy nawigacji produktowej z niewystarczającą widocznością focus
- Formularze zapytań bez odpowiedniej obsługi focus
- Niewystarczający kontrast tekstu: 10 elementów nie spełnia minimalnych wymagań kontrastu WCAG AA:
- Tekst na tle produktowym z niedostatecznym kontrastem
- Specyfikacje techniczne z niskim kontrastem
- Ceny i parametry produktów z problemami kontrastu
- Informacje kontaktowe B2B z niewystarczającym kontrastem
- Problemy z obsługą myszy i klawiatury: 6 elementów ma obsługę zdarzeń myszy bez odpowiedników klawiaturowych:
- Galerie produktów reagujące tylko na najechanie myszą
- Elementy porównania klimatyzatorów bez dostępu klawiaturowego
- Interakcje z specyfikacjami bez obsługi klawiatury
- Problemy ze skryptami onclick: 6 elementów używa przestarzałych metod obsługi kliknięć, które mogą powodować problemy dostępności
- Problemy z obrazami tła: 3 obrazy używane jako tło nie mają odpowiednich opisów alternatywnych lub nie są oznaczone jako dekoracyjne
- Ostrzeżenia o linkach zewnętrznych: 3 linki otwierające się w nowym oknie bez odpowiedniego ostrzeżenia dla użytkowników
- Mechanizm pobierania plików: 2 przypadki wymagające weryfikacji pułapek klawiaturowych przy pobieraniu dokumentów technicznych
- Problemy z linkami: Link nie ma wystarczająco opisowego tekstu lub jego cel nie jest jasny dla użytkowników technologii wspomagających
Dokumenty PDF:
- Brak dostępności dokumentów PDF: Pliki PDF dostępne w serwisie nie są przygotowane pod dostępność cyfrową
- Brak certyfikatów PDF/UA: Dokumenty nie posiadają certyfikatów PDF/UA (standard ISO 14289) wymaganych dla zapewnienia dostępności cyfrowej
- Niedostępność dla technologii asystujących: Pliki PDF mogą być nieczytelne dla czytników ekranu i innych technologii wspomagających
Rozwiązania alternatywne: W przypadku problemów z wypełnieniem formularzy, nawigacją po stronie/podstronach, dostępem do treści lub potrzeby otrzymania dokumentów PDF w dostępnym formacie prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta za pomocą danych kontaktowych podanych poniżej.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie audytu wstępnego przeprowadzonego za pomocą automatycznych narzędzi deweloperskich ARC Toolkit (Wersja: 5.7.9) oraz IBM Equal Access Accessibility Checker (Wersja: 4.0.4.9999) w dniu 10 czerwca 2025 r. Główne skanowanie objęło stronę główną oraz losową podstronę promocyjną i zostało przeprowadzone zgodnie z wytycznymi ARC Toolkit oraz IBM Accessibility - Reguły obejmujące Wytyczne dla dostępności WCAG 2.1 (standard EN 301 549) zgodnie z poziomami A i AA oraz dodatkowe wymagania IBM.
- Narzędzia: ARC Toolkit (Wersja: 5.7.9), IBM Equal Access Accessibility Checker (Wersja: 4.0.4.9999)
- Data skanowania: 10 czerwca 2025 r.
- Zastosowane wytyczne: IBM Accessibility (WCAG 2.1 / EN 301 549 poziomy A i AA + dodatkowe wymagania IBM)
- Zakres: Strona główna oraz wybrane podstrony
Uwaga: Problemy zidentyfikowane na stronie głównej mogą występować również na podstronach promocyjnych. Pełna analiza wszystkich podstron zostanie przeprowadzona w ramach planowanych działań naprawczych.
Audyt wstępny jest do pobrania w postaci archiwum ZIP.
Pobierz audyt wstępny:
Pobierz audyt (ZIP)Zawartość archiwum: Audyt wstępny w formatach HTML i XLSX.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Plany naprawy problemów dostępności
Planowane działania naprawcze obejmą przede wszystkim stronę główną oraz aktywne promocje. Promocje zakończone (wsteczne) nie będą uwzględnione w procesie poprawek ze względu na ich archiwalny charakter. Postęp prac będzie monitorowany i raportowany w kolejnych aktualizacjach deklaracji dostępności.
Informacje o audycie
Ostatni audyt dostępności został przeprowadzony 10 czerwca 2025 r. za pomocą automatycznych narzędzi deweloperskich ARC Toolkit (Wersja: 5.7.9), IBM Equal Access Accessibility Checker (Wersja: 4.0.4.9999). Kolejny audyt planowany jest na koniec 2025 r. po wdrożeniu wszystkich poprawek.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do zespołu technicznego — mailowo lub telefonicznie:
- E-mail: dostepnosc@mtrmedia.com.pl
- Telefon: +48 22 853 35 08
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 30 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż na adres:
- E-mail: dostepnosc@mtrmedia.com.pl
- Telefon: +48 22 853 35 08
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich (otwiera się w nowej karcie) i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Strona internetowa jest serwisem promocyjnym działającym wyłącznie w formie cyfrowej, prowadzonym przez MTR Media Sp. z o.o. Sp.K. Serwis nie posiada dedykowanego fizycznego biura obsługi klienta, gdzie użytkownicy mogą zgłaszać się osobiście w sprawach związanych z promocjami.
Obsługa promocji odbywa się w całości przez kanały cyfrowe (strona internetowa, email). W związku z tym nie ma zastosowania opis dostępności architektonicznej budynków lub siedziby podmiotu.
Wsparcie dla osób z niepełnosprawnościami: W przypadku potrzeby pomocy przy wypełnianiu formularzy zgłoszeniowych lub innych problemów z dostępnością cyfrową, zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem obsługi klienta za pomocą danych kontaktowych podanych w sekcji "Informacje zwrotne i dane kontaktowe".
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W przypadku problemów z dostępnością cyfrową strony internetowej, klienci mogą skorzystać z następujących form komunikacji:
- Kontakt mailowy: dostepnosc@mtrmedia.com.pl
- Telefon: +48 22 853 35 08
Zespół obsługi klienta jest przygotowany do udzielenia pomocy osobom z różnymi potrzebami w zakresie dostępności cyfrowej promocji Hisense. W przypadku zgłaszania wniosków o udział w promocjach, zapewniamy alternatywne sposoby kontaktu i pomocy w wypełnieniu formularzy.
Dostępne formy wsparcia:
- Pomoc w wypełnieniu formularzy promocyjnych przez telefon
- Przesłanie formularzy w alternatywnych formatach (e-mail, plik tekstowy)
- Szczegółowe instrukcje krok po kroku dla uczestników promocji
- Wsparcie techniczne w przypadku problemów z nawigacją po stronie
Uwaga: Ze względu na charakter serwisu online, nie oferujemy usług tłumacza języka migowego ani innych rozwiązań komunikacyjno-informacyjnych typowych dla urzędów i instytucji publicznych. Koncentrujemy się na zapewnieniu alternatywnych sposobów dla osób z różnymi potrzebami w zakresie dostępności cyfrowej.